ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Μετά το έμφραγμα ρώτησα αν μπορώ να κάνω σεξ!


Ο Σάκης Μπουλάς άνοιξε την καρδιά του και μίλησε στην εκπομπή ''Όλα για την υγεία μου'' για την περιπέτεια με την υγεία του, όταν υπέστη έμφραγμα. Ο αγαπημένος ηθοποιός δήλωσε ότι δε φοβήθηκε, αλλά φρόντισε να λύσει κάποιες απορίες του...
''Δεν φοβήθηκα. Μετά το χειρουργείο είχα δίπλα μου φίλες μου. Βγήκαμε έξω, εγώ ήμουν με τις γάζες. Είχα ρωτήσει το γιατρό αν υπάρχει πρόβλημα, όπως επίσης αν μπορώ να κάνω σεξ.'' εξήγησε ο Σάκης Μπουλάς, που χρειάστηκε να υποβληθεί σε εγχείριση τετραπλού by pass.

Έστειλε μάλιστα κι ένα μήνυμα αισιοδοξίας στους πάσχοντες ή σε όσους μπορεί να αντιμετωπίσουν ένα παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον...

''Έχει προχωρήσει η επιστήμη. Όποιος το πάθει, να μη φοβάται. Δεν σημαίνει ότι τελείωσε η ζωή του. Ίσα ίσα που μπορεί να ξαναρχίσει πιο σωστά.'' κατέληξε.

Αυτά δήλωνε ο Σάκης Μπουλάς στην μαγνητοσκοπημένη τηλεοπτική εκπομπή του Mega το Σάββατο, αλλά - τι τραγική ειρωνία; - δύο μέρες νωρίτερα (και χωρίς να γίνει γνωστό μέχρι σήμερα) μεταφερόταν εσπευσμένα στο νοσοκομείο σε κρίσιμη κατάσταση και σχεδόν ημιλιπόθυμος. Το βεβαρυμένο ιατρικό του ιστορικό σε συνδυασμό με τον υπερβολικό φόρτο εργασίας έθεσαν για ακόμα μία φορά σε κίνδυνο τη ζωή του γνωστού ηθοποιού.

Αυτή τη στιγμή ο Σάκης Μπουλάς συνεχίζει να νοσηλεύεται, αλλά για προληπτικούς λόγους, ενώ οι γιατροί του συνέστησαν ξεκούραση
πηγή nooz.gr