ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Δέσποινα Καμπούρη: Μόλις μπήκα στον 5ο μήνα



H Δέσποινα Καμπούρη ήταν καλεσμένη στην εκπομπή «Πρωινό Mou» μιλώντας μεταξύ άλλων για τον ερχομό του μωρού της.
Αναφέρει χαρακτηριστικά η γλυκιά παρουσιάστρια: «Ναι, είμαι έγκυος, είναι σίγουρο πια! Μόλις μπήκα στον πέμπτο μήνα και έχω πάρει μόνο 1-2 κιλά, ευτυχώς!».
Και συνεχίζει μιλώντας για τα κιλά: «Ο γιατρός μου με άγχωσε για να μην παχύνω, πράγμα που ήταν πολύ δύσκολο για μένα, γιατί είναι γνωστό ότι είμαι… "φαγού". Όμως είχα δύσκολη εγκυμοσύνη τους τρεις πρώτους μήνες τελικά, με ναυτίες και ζαλάδες κι έτσι εκ των πραγμάτων μού ήταν πολύ δύσκολο να φάω πολύ. Μου μύριζαν τα πάντα!».
Μιλώντας η Φαίη Σκορδά για τις δικές της εμπειρίες από την εγκυμοσύνη της, παίρνοντας τον λόγο η Δέσποινα, λέει : «Δεν ξέρω αν το έχετε συνειδητοποιήσει αλλά… δεν είμαστε μόνο τρεις εδώ στο στούντιο, αλλά πέντε!», προκαλώντας γέλια!

myworld.gr