ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Απείλησαν την ζωή της Πάρις Χίλτον!


Ακόμα και η Πάρις Χίλτον μπορεί να νοικοκυρευτεί...! Η διάσημη ξανθιά, βαθύπλουτη, άτακτη κληρονόμος βρήκε τον άντρα της ζωής της στο πρόσωπο του Σάϊ Γουέϊτ, με τον οποίο είναι ζευγάρι εδώ και ένα χρόνο.



Ο Σάϊ, που είναι ιδιοκτήτης κλαμπ, φαίνεται ότι είναι ο άντρας που έκανε την Πάρις να σκεφτεί σοβαρά το ενδεχόμενο να κάνει ...ακόμα και φέτος ένα μωρό.

Σε ερώτηση τί κάνει τον σύντροφό της διαφορετικό από τους άλλους άντρες η χρυσή κληρονόμος απαντά: «Είναι πολύ αφοσιωμένος και προστατευτικός. Έσωσε τη ζωή μου και είναι ο ήρωάς μου.»

Κι αν αναρωτιέστε για το πώς την έσωσε… «Μπήκε ένας κλέφτης στο σπίτι μου με δύο τεράστια μαχαίρια και ο Σάϊ τον σταμάτησε.»

«Είναι πιστός και υπέροχος και μου φέρεται σαν να είμαι πριγκίπισσα. Μου αγόρασε ένα αυτοκίνητο για τα γενέθλιά μου.» πρόσθεσε η Πάρις.

Το αυτοκίνητο κόστισε στον Σάϊ 375 χιλιάδες δολάρια και προστέθηκε στη συλλογή της Πάρις Χίλτον με τα πανάκριβα δώρα που της έχουν κάνει οι άντρες της ζωής της.

Η Πάρις συνεχίζει προς το παρόν τα γυρίσματα του νέου της ριάλιτι, στο οποίο συμπρωταγωνίστριά της είναι η Μπρουκ Μίλερ, η πρώην σύζυγος του Τσάρλι Σιν, η οποία, όπως είπε η Πάρις, αποκαλύπτει στην κάμερα πολλά για τη ζωή του Τσάρλι Σιν, για την πορνοστάρ και το μοντέλο με τις οποίες συζεί ο πατέρας των παιδιών της και καυτές λεπτομέρειες που δεν θα ακούσουν πουθενά αλλού οι τηλεθεατές.

Η  Πάρις ξέρει πολύ καλά να πουλάει ότι κάνει και να βγάζει εκατομμύρια.
star.gr