ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Ναταλία Γερμανού: Ο γάμος της με τον Πέτρο Ιμβριο



Η Ναταλία Γερμανού μιλώντας στο Sfera αναφέρθηκε στον γάμο που είχε κάνει με τον Πέτρο Ίμβριο.
Για το νυφικό της, είπε: «Το πρώτο μου νυφικό ήταν πάρα πολύ απλό, στράπλες, ολόισιο. Απλή γραμμή τελείως και μακρύ. Νοικιασμένο από ένα μαγαζί στη Γλυφάδα. Αφού ήταν κρυφός ο γάμος, τι να έκανα; Φασαρία, για να με πάρετε χαμπάρι; Μία φίλη μου... πήγε στο μαγαζί και το νοίκιασε. Είχε ακριβώς τον ίδιο σωματότυπο με εμένα. Της είπα τι ήθελα. Ένα ολόασπρο, σκέτο, απλό».
Για τον γάμο της, αναφέρει: «Παντρεύτηκα τον Οκτώβριο και το είχαμε αποφασίσει από το καλοκαίρι. Δεκαπέντε μέρες πριν από το γάμο το νοίκιασα και λίγο το στένεψα στη μέση. Με πήρε τηλέφωνο η φίλη μου από το μαγαζί και μου λέει: “να σου πω: είναι ίσιο, απλό, στράπλες, λευκό, μακρύ-σαν φουστάνι, μου λέει κάνει. “Δεν είναι τουρτοειδές” της λέω. “Έχει πέπλο”; Μου λέει “να πάρουμε και ένα πέπλο”. Έτσι νοικιάστηκε και έτσι επιστράφηκε την επόμενη του γάμου».
Και συνεχίζει: «Αλλά κρατήσαμε την παράδοση και ο Πέτρος δεν είδε το νυφικό πριν από το γάμο. Η Βίσση ότι θα είναι κουμπάρα το έμαθε ένα μήνα πριν. Είχε συμφωνηθεί άλλωστε. Επειδή τον γνώρισα τον Πέτρο στα “Αστέρια” που τραγουδούσε με την Άννα, κι όταν πλέχτηκε το ειδύλλιο, μας είπε ότι αν ποτέ προχωρήσει, τότε εγώ θα σας παντρέψω επειδή σε μένα γνωριστήκατε».
Όσο για τους καλεσμένους, αποκαλύπτει: «Καλεσμένοι ήταν ο Ρέμος, ο Λιβιεράτος, η Γαρμπή, ο Σχοινάς, ο Θέμης (Γεωργαντάς), ο Ποσειδώνας (Γιαννόπουλος). Αυτοί και οι γονείς μας. 15 άτομα. Και βίντεο υπάρχει μονταρισμένο από τον Κώστα Καπετανίδη. Αφού κάναμε το “Mega Star” τότε, μου το έκανε δώρο. Μόνο εγώ και ο Πέτρος το έχουμε δει αυτό το βίντεο. Ούτε καν οι γονείς μας».

myworld.gr