ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Μαρία Σολωμού: Δεν θέλω να παντρευτώ


Η Μαρία Σολωμού ήταν καλεσμένη στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά και του Γιώργου Λιάγκα στο «Πρωινό Mou».

Για τα επαγγελματικά της, αναφέρει: «Μακάρι να μπορούσα να κάνω μόνο κινηματογράφο» και προσθέτει: «Οι δουλειές που κάνω στο θέατρο δεν είναι πολύ εμπορικές. Κάποιοι με θεωρούν τηλεοπτική και εμπορική. Εγώ ξέρω πως όλοι οι ηθοποιοί εν δυνάμει μπορούμε να τα κάνουμε όλα. … Υπάρχουν άνθρωποι που βγάζουν πολλά χρήματα. Εγώ έχω βγάλει λεφτά από την τηλεόραση, αλλά δεν ξέρω τι τα κάνω τα λεφτά. Δεν θα τα μαζέψω».
Για το ρόλο της μητέρας, τονίζει: «Δεν υπάρχει manual για να γίνεις καλή μαμά. Ο γιος μου είναι ο άντρας της ζωής μου. Είναι η προτεραιότητά μου».
Για το αν θα παντρευτεί και αν θα κάνει δεύτερο παιδί, αποκαλύπτει: «Δεν θέλω να παντρευτώ και ποτέ δεν ήθελα! Δεν μου αρέσει. Ούτε δεύτερο παιδί θα ήθελα. … Επειδή δεν ζεις με τον άλλο, δεν σημαίνει ότι η σχέση είναι κενή».

myworld.gr