ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Ο Σπύρος Σούλης αποκαλύπτει ότι… έχει κάνει ψυχανάλυση!


Ο Σπύρος Σούλης δηλώνει ότι έχει κάνει...
ψυχανάλυση και αποκαλύπτει τον λόγο! «Έχω διαβάσει και παρακολουθήσει σεμινάρια ψυχολογίας. Όμως, πολύ αργότερα για κάποιο διάστημα της ζωής μου, ένιωσα την ανάγκη να κάνω κάποιες συνεδρίες» είπε χαρακτηριστικά ο Σπύρος. Και πρόσθεσε: «Όταν ξεκίνησα να βρίσκομαι στην τηλεόραση, επειδή είδα γύρω μου κάποιους ανθρώπους να «ξεφεύγουν» και να μην μπορούν να αντιμετωπίσουν τη δημοσιότητα, θεώρησα ότι θα ήταν καλό να μιλήσω με κάποιον άνθρωπο που γνωρίζει κάποια πράγματα περισσότερα από μένα. Έναν ειδικό ο οποίος θα με βοηθούσε να καταλάβω καλύτερα τι μου συμβαίνει και πώς μπορώ να το διαχειριστώ. Δεν ήθελα να αλλοιωθώ, να χάσω το νόημα και τελικά να κάνω κακό στον εαυτό μου, να αλλάξω αρνητικά».


Πηγή:Hello