ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Αννίτα Ναθαναήλ: Απαντάει σε όσους σχολίασαν την ατάκα της με τις πατάτες


Η Αννίτα απάντησε σε όσους την σχολίασαν για την ατάκα με τις πατάτες φούρνου αλλά και για το σπασμένο νύχι. «Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν δει...
κανείς προσεχτικά, στον πάγκο υπάρχει μια πινακίδα που γράφει πάνω πατάτες φούρνου. Εγώ θα μπορούσα να πως δεν θέλω κοινές πατάτες φούρνου, θέλω Κύπρου. Επειδή, όμως, μιλούσα στη φιλενάδα μου και ήμουν χαλαρή είπα “δεν θέλω πατάτες φούρνου, θέλω πατάτες Κύπρου ”, δανειζόμενη αυτό που αναγραφόταν στην πινακίδα. Δεν με απασχολεί αν κάποιος δεν το κατανοεί ή αν δεν καταλαβαίνει ότι όταν έχει σπάσει το νύχι μου δυο εκατοστά από τη ρίζα του, αυτό σημαίνει ότι έχω πεθάνει στον πόνο και ότι πρέπει να το κολλήσω ή να του βάλω τσιρότο».







gossip-tv
Πηγή:OK