ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Πέτρος Κωστόπουλος Μιλάει για την Τζένη Μπαλατσινού



Με αφορμή την εμφάνιση της Τζένης Μπαλατσινού στο «Πρωινό Mou», το πρωί της Πέμπτης, η Φαίη Σκορδά συνάντησε τον Πέτρο Κωστόπουλο στο στούντιο της εκπομπής του και τον «ανέκρινε» σχετικά με τη σύζυγό του:..

Πόσο καλά γνωρίζει ο Πέτρος Κωστόπουλος την Τζένη Μπαλατσινού;

«Δεν ξέρω αν τη γνωρίζω. Τη μαθαίνω σιγά σιγά. Γιατί κάθε χρόνο μού βγάζει και μια άλλη προσωπικότητα. Τώρα τελευταία μού βγάζει την καλύτερη από όλες».

Πότε φιλήθηκαν οι δυο τους πρώτη φορά;

«Στο Λονδίνο. Είχαμε πάει για κάτι συνεντεύξεις επαγγελματικές. Είχε πάρα πολύ ωραία γεύση, μετά από ένα χάμπουργκερ με πολύ κρεμμύδι, κέτσαπ και δεν θυμάμαι τι άλλο. Και ήταν στο πίσω κάθισμα ενός αγγλικού ταξί».


Πώς τον αποκαλεί στις τρυφερές τους στιγμές;

«Κυρίως “αρκούδο”! Επειδή έχω μια "επένδυση" στο στήθος και έχω αποφύγει να την βγάλω όπως κάνουν πλέον».

Πιο θεωρεί ο ίδιος το πιο γοητευτικό στοιχείο της γυναίκας του;

«Το πιο γυναικείο πράγμα σε εκείνη είναι ότι δεν θέλει να παριστάνει τη γκόμενα. Δεν παριστάνει τη γκόμενα ποτέ. Έχει κόμπλα, όπου πάει μην τυχόν και φανεί πιο όμορφη. Εγώ το βρίσκω πάρα πολύ θηλυκό αυτό -να μην θέλει να κάνει επίδειξη ομορφιάς».


Ποια στοιχεία της εξωτερικής της εμφάνισης του αρέσουν περισσότερο;

«Μου αρέσουν τα χείλια της, είναι πάρα πολύ όμορφα και ρουφηχτά… Μου αρέσει η μύτη της πάρα πολύ, τα μάτια της και τα μαλλιά της».


Τι μπορεί να την κάνει να κλάψει;

«Τα παιδιά της κι εγώ. Τα παιδιά για καλό, εγώ για κακό».


Τι μπορεί να την κάνει να χαμογελάσει αμέσως μετά;

«Να κάνω τον καραγκιόζη! Τον μεταμελημένο καραγκιόζη.(…) Στο σπίτι μας υπάρχει μια συνήθεια: συγνώμη ζητάω μόνο εγώ. Η Τζένη ποτέ! Δύο φορές στα 15 χρόνια το έχει κάνει. Δύο φορές έφταιγε. Όλες τις άλλες φορές, τις άλλες 1200, έφταιγα εγώ. Έτσι δεν είναι και σπίτι σας; Ζητάς εσύ συγνώμη ή ο Γιώργος;».

yupi.gr