ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Πηνελόπη Πλάκα: «Φοβόμουν να κοιμηθώ μόνη μου στο σπίτι»


Πόσο δύσκολο ήταν για την Πηνελόπη Πλάκα να αφήσει την Θεσσαλονίκη και την οικογένειά της και να έρθει στην Αθήνα για να ζήσει μόνιμα; ....

«Όταν ήρθα στην Αθήνα, δεν γνώριζα κανέναν. Οι ώρες μου περνούσαν όλες μέσα στη σχολή και δεν το καταλάβαινα. Ήταν λίγο χαοτική η κατάσταση για μένα που δεν γνώριζα την Αθήνα. Δεν ήξερα τους δρόμους, φοβόμουν να κοιμηθώ μόνη μου στο σπίτι... Φυσικά με τον καιρό τα ξεπέρασα όλα αυτά. Τώρα πια μου αρέσει τόσο πολύ που δεν θέλω να φύγω ποτέ. Καμιά φορά όταν ανεβαίνω Θεσσαλονίκη το σκέφτομαι να πω την αλήθεια. Μου αρέσουν το σπίτι μου και η Αθήνα γιατί μου προσφέρει επαγγελματικές ευκαιρίες. Μόνο στην Αθήνα θα μπορούσα να ακολουθήσω αυτό το επάγγελμα» τόνισε η ηθοποιός στο Θέμα.

gossip-tv.gr