ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Χρύσπα: «Με Φλέρταρε Γυναίκα Πάνω Στην Πίστα Και Έπαθα Σοκ»


Για την εμπειρία της να δεχτεί φλερτ από γυναίκα πάνω στην πίστα μίλησε η Χρύσπα...


Με φλέρταρε γυναίκα πάνω στην πίστα και έπαθα σοκ. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που τα χάνω εύκολα, με τίποτα δεν σοκάρομαι.

Ότι και να γίνει έχω καθαρό κούτελο και δεν παθαίνω τίποτα δεν εντυπωσιάζομαι. Αυτό το περιστατικό μ΄ έφερε σε...
πολύ δύσκολη θέση, γιατί δεν ήξερα πώς να αντιδράσω, τόνισε η Χρύσπα σε εβδομαδιαίο περιοδικό και συνέχισε αποκαλύπτοντας το τι ήταν αυτό που της είπε: «Χρύσπα είσαι κ…α» από το μικρόφωνο.

Ανέβηκε πάνω στην πίστα και είπα θα θέλει να χορέψει ή θα μου ζητήσει κάποιο τραγούδι. Βγάζω το ακουστικό, δεν μου μιλάει στο αυτί και παίρνει το μικρόφωνο και το φωνάζει. Μένω «παγωτό»! Οι δυο συνάδελφοί στην πίστα γελούσαν κι εγώ δεν ήξερα τι να κάνω. Έπαθα σοκ.

Πάγωσα και ήταν η πρώτη φορά. Μου έχει ξανατύχει άλλο παρόμοιο, αλλά δεν είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο. Είχε γίνει στο καμαρίνι και είπα: «Ευχαριστώ με τιμά, αλλά δεν…» Είναι φυσιολογικό να πεις ότι είσαι straight.


Πηγή: topeiraxtiri.blogspot.com