ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Γωγώ Μπρέμπου: «Δε μου αρέσει να διαφημίζω τη θλίψη μου ή τη χαρά μου»


Η Γωγώ Μπρέμπου μιλάει για το χαρακτήρα της και αποκαλύπτει πτυχές της που δεν ξέραμε. ...


Η ηθοποιός αποκαλύπτει στο περιοδικό «Hello» ότι είναι πάντα αισιόδοξη: «Με παίρνει από κάτω αλλά προτιμώ να το κρατάω για τον εαυτό μου. Ωστόσο, δεν αποφεύγω να νιώσω άσχημα. Πρέπει ο άλλος να με ξέρει πολύ καλά για να του δείξω ότι κάτι με έχει πονέσει πολύ. Μοιράζομαι πράγματα, αλλά με αδελφικούς φίλους. Δε μου αρέσει να διαφημίζω τη θλίψη μου ή τη χαρά μου».

Που όμως βρίσκει τη δύναμη να «ξανασηκωθεί»; «Στην πίστη για ζωή», αποκαλύπτει και συνεχίζει: «Η θλίψη σε διαλέγει ή τη διαλέγεις για κάποιο λόγο. Ίσως να γίνεις καλύτερος μερικές φορές ή πιο πλατύς συναισθηματικά. Δε διαλέγουμε πάντα ό,τι περνάμε. Δεν είμαστε Θεοί».

Όσο για το αν εκδηλώνει την υπερβολική χαρά, η ηθοποιός δήλωσε: «Θα συγκρατηθώ, γιατί είναι λίγο αλαζονικό, σαν να υπενθυμίζω στον άλλο ότι έχει προβλήματα. Γενικά είμαι μετριοπαθής στις καθημερινές μου συναναστροφές, για να δώσω χώρο στον άλλο, ώστε να μου μιλήσει κι εκείνος για τον εαυτό του».

gossip-tv.gr