ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΣΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΟΥ:ο Γ. Λιάγκας εξομολογήθηκε ότι κοιμήθηκε μαζί με την αδελφή του Π. Μπουγιούρη

 
Μπροστά σε αποκαλύψεις που δεν τις περίμενε βρέθηκε σήμερα ο Παναγιώτης Μπουγιούρης.
Διότι ο Γ. Λιάγκας του εξομολογήθηκε ότι ήταν συμφοιτητής με την αδελφή του. Και όχι μόνο αυτό, αλλά και ότι... διάβαζαν πολλές φορές παρέα στο σπίτι του και ότι η αδελφή του ηθοποιού έχει κοιμηθεί στο σπίτι του!!!!!
«Έπαθα σοκ τώρα! Γιατί πραγματικά στο Πολυτεχνείο στη σχολή μου, στους Μηχανικούς, το 80% ήταν αγόρια. Ήμασταν μια σχολή με εκατό παιδιά και θυμάμαι ότι ήμασταν 92 αγόρια στο έτος μου και 8 μόνο κορίτσια. Μια εξ αυτών που ήταν και η πιο όμορφη ήταν μια Εβίτα Μπουγιούρη. Και δεν το συνδύασα ποτέ μέχρι τώρα που μου το είπες! Με την οποία κάναμε και παρέα, διαβάζαμε και μαζί κι ερχόταν σπίτι μου», είπε ο παρουσιαστής.
Και αμέσως ο ηθοποιός είπε να υπερασπιστεί την τιμή της αδελφής του:
«Ελπίζω να μην έγινε και τίποτε άλλο έτσι; Δε θέλω πολλά, πολλά με την αδελφή μου», του είπε γελώντας για να τον διαβεβαιώσει ο Γ. Λιάγκας:
«Όχι δεν είχε γίνει κάτι. Αλλά θα σου πω κάτι τώρα. Έχει κοιμηθεί σπίτι μου η Εβίτα! Και η Φαίη τώρα το μαθαίνει»!!!!
Αυτά είναι. Αδελφός και σύζυγος έμειναν από τις αποκαλύψεις. Αλλά ο Γ. Λιάγκας ήταν κύριος. Ούτε που την άγγιξε την κοπέλα, ήταν μόνο φίλοι.
Δείτε το video…