ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου 2012

Γιώργος Τσαλίκης: «Η λογική λέει να μην πάω στο Dancing»


Το «Dancing with the stars 3» καλεί Γιώργο Τσαλίκη κι εκείνος... προβληματίζεται!

Ο τραγουδιστής σκέφτεται πολύ σοβαρά την πρόταση που του έχει γίνει από το show χορού για να συμμετέχει σε αυτό παρά το ότι μέσα του θέλει να πει το μεγάλο «ναι».

Στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» μίλησε ο Γιώργος Τσαλίκης χθες το βράδυ κι αφού πρώτα επιβεβαίωσε ότι η πρόταση ισχύει, εξήγησε τους λόγους που ακόμη το σκέφτεται παρά το γεγονός ότι θα του άρεσε πολύ να βρεθεί στη σκηνή του χορευτικού show του Ant1.

«Επειδή είμαι ένας άνθρωπος που θέλω να είμαι συνεπής και απέναντι στο μαγαζί, το οποίο δουλεύει έξι μέρες την εβδομάδα... δεν μπορούμε να κάνουμε βλακείες, ούτε να παίζουμε. Πρέπει λοιπόν να σκεφτώ το μαγαζί και την υγεία μου, γιατί ταλαιπωρήθηκα με τις εγχειρήσεις και την πνευμονία τελευταία. Η λογική λέει να μην πάω στο Dancing. Αλλά ποιος λέει ότι εγώ είμαι λογικός; Έχω ενέργεια, δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου χορό... Το να χτυπιέσαι στην πίστα, δε σημαίνει ότι χορεύεις. Είναι κάτι που θέλει δουλειά. Θα δούμε. Είναι κάτι που μου αρέσει πολύ σαν τηλεοπτική πραγματικότητα και σαν show», ανέφερε χαρακτηριστικά ο τραγουδιστής.


gossip-tv.gr