ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Αθηναΐς Νέγκα «Δεν είχα σκοπό να είμαι κακιά»



Στην εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» μίλησε η Αθηναΐς Νέγκα για τη θητεία της ως κριτής στο «Just the 2 Of Us»: «Ήταν ένα παιχνίδι. Δεν είχα σκοπό να είμαι κακιά. Είναι δεδομένο πως αδίκησα κάποιον. Η φύση της κρίσης είναι άδικη».

Όταν ρωτήθηκε αν της έχει γίνει πρόταση να είναι στην κριτική επιτροπή του «Just the 2 Οf Us II», απάντησε: «Δεν μου έχει γίνει ούτε συζήτηση. Υπάρχει περίπτωση να το κάνουν, αλλά με άλλους ανθρώπους». Η επόμενη ερώτηση που δέχτηκε αφορούσε το χορευτικό σόου του ΑΝΤ1: «Αν μου γινόταν πρόταση για το “Dancing With the Stars”… Αν είχα καρούλια, θα ήμουν πατίνι! Θα σκεφτόμουνα οποιαδήποτε καλή πρόταση. Δεν αποκλείω κάτι».

Πώς κρίνει όμως την παρουσιάστρια του «Dancing Daily» Ευγενία Μανωλίδου;
«Ήμασταν συμμαθήτριες με την Ευγενία. Ήταν πολύ καλή μαθήτρια και πειθαρχημένη σε όλα».
Για την προσωπική της ζωή ανέφερε: «Σκέφτομαι δεύτερο παιδί, αλλά δεν το έχω βάλει στο πρόγραμμα».
yupi.gr