ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 15 Μαρτίου 2011

Έλενα Ράπτη: Αν ο σύντροφός μου τολμούσε να φλερτάρει ενώ είναι δίπλα μου, θα το μετάνιωνε


«Δεν ήμουν μαθήτρια του 20» παραδέχτηκε στον Σπύρο Χαριτάτο και τον Γιώργο Καραμέρο η Έλενα Ράπτη, που ήταν καλεσμένη το πρωί της Τρίτης στην εκπομπή «10 με 1 Μαζί». Παράλληλα, αποκάλυψε ότι όταν έδωσε Πανελλήνιες εξετάσεις, θέλοντας να περάσει στη Νομική, δεν τα κατάφερε, ενώ χαρακτήρισε τον εαυτό της ως παιδί «άτακτο».

Στην ίδια συνέντευξη, η βουλευτής ρωτήθηκε πώς θα αντιδρούσε αν έβλεπε το σύντροφό της να φλερτάρει με μια άλλη γυναίκα: «Αν ο σύντροφος μου τολμούσε να φλερτάρει ενώ είναι δίπλα μου, θα το μετάνιωνε» είπε χωρίς δεύτερη σκέψη, εξηγώντας: «Αντίποινα δεν κάνω ποτέ. Θα μπορούσα πολύ απλά να φύγω, να πάω αλλού και να κάνω κάτι πιο καλό. Δεν υπάρχει λόγος για βίαιες συμπεριφορές. Αν με κάποιον δεν επικοινωνούμε, απλά προσπερνάμε».

Όσο για το γάμο της, η Έλενα Ράπτη δήλωσε πως τον φαντάζεται «απλό και διακριτικό σ’ ένα μικρό εκκλησάκι, με 2-3 ανθρώπους».
Πηγή : yupi.gr