ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Κοκκίνου: «Ο Γιώργος είναι 2,10 και εγώ 1.67!Λογικό να δείχνω “νάνος”»


Μπορεί πριν δυο χρόνια να μην μπορούσε με τίποτα να φανταστεί τον εαυτό της με μικρότερο άντρα, σήμερα όμως η Έλλη Κοκκίνου όχι μόνο υποστηρίζει τη σχέση της με τον κατά πολλά χρόνια νεότερο της Γιώργο Μπόγρη, αλλά την χαίρεται κιόλας! ....

Δυο μήνες μετά τη γνωριμία τους, η τραγουδίστρια αποκαλύπτει ότι άρχισε να σκέφτεται θετικά το ενδεχόμενο μιας σχέσης. Απ΄ότι φαίνεται, δεν το μετάνιωσε. «όταν ο άνθρωπος που έχεις δίπλα σου σε εξυψώνει διαρκώς και φροντίζει να σου εξαλείψει κάθε ενδοιασμό, τότε καταρρίπτονται όλες οι ανασφάλειες», λέει στο περιοδικό «Down Town».

Άλλωστε στα 40 της , δηλώνει «πιο γυναίκα από ποτέ. Αυτή είναι η πιο δημιουργική ηλικία για τηγυναίκα. Έχει πλέον τη γνώση αλλά και την εμπειρία για το πώς να χειριστεί κάποια πράγματα, είτε αφορούν τη δουλειά της είτε την οικογένεια της, είτε τον σύντροφο της… Και πάνω απ΄όλα έχει αρκετή αυτοπεποίθηση. Από εκεί πηγάζουν όλα».

Εκτός από τα σχόλια για τη διαφορά ηλικίας, έχουν ακουστεί και πολλά… σχολιάκια για την διαφορά ύψους με τον νεαρό της αγαπημένο. Πως απαντά σ΄αυτά; «Έχεις έναν άντρα 2,10. Εγώ είμαι 1,67. Πες μου ποια γυναίκα, αν καθίσει δίπλα του, δεν θα μοιάζει με νάνο; Αν δεν είναι τουλάχιστον 1,90 θα φανεί νάνος».

Την περίοδο αυτή, βρίσκεται στην καλύτερη της φάση: «Με τον Βασίλη Καρρά στο “Τeatro” πάμε πάρα πολύ καλά, πρόσφατα κυκλοφόρησε το “Ερωτεύτηκα” το νέο τραγούδι που μου έγραψε ο Φοίβος και σημειώνει επιτυχία, και σε ένα μήνα κυκλοφορεί ο νέος μου δίσκος».

Το μόνο που φοβάται είναι για τον γιο της: «σε τι χώρα θα μεγαλώσει, τι μέλλον θα έχει στο επάγγελμα που θα διαλέξει και τι ποιότητα ζωής». Με τον μικρό Αλέξανδρο άλλωστε είναι πολύ δεμένοι: «δεν έχει έρθει τυχαία στη ζωή μου και κάνω ότι μπορώ για να περνάω χρόνο μαζί του».

Ο θεσμός της οικογένειας της αρέσει. Αυτός είναι και ο λόγος που «θέλω πολύ να κάνω δεύτερο παιδί. Δεν ξέρω όμως αν θα τα καταφέρω». Αν μπορούσε πάντως ν΄αλλάξει κάτι στον εαυτό της, αυτό θα ήταν η αναβλητικότητα της, ενώ θα ήθελε να είναι πιο διορατική: «όχι τόσο στα επαγγελματικά μου, αλλά στην υπόλοιπη ζωή μου. Να προβλέπω τις παγίδες και τα προβλήματα που έρχονται».




star.gr