ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Νίκος Μουτσινάς: Ήμουν 99,6 κιλά



Ο Νίκος Μουτσινάς μίλησε στον «Καφέ με την Ελένη» για τα κιλά που έχει χάσει το τελευταίο διάστημα.
Αναφέρει χαρακτηριστικά ο γνωστός ηθοποιός:
«Δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι είχα παχύνει πάρα πολύ. Έτρωγα βέβαια, και κάποια στιγμή είχα φτάσει κανονικά “στο μήνα μου” και έπρεπε πια να χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης που δεν υπήρχε».
Και προσθέτει: « Ήμουν 99,6 κιλά! Έπαθα πανικό! Λέω αν δω το 100, θα πάρω το 100. Εγώ παίρνω κιλά παντού. Φρίκαρα γιατί δεν μπορούσα να φορέσω ρούχα που ήθελα. Ακόμα είμαι σε δίαιτα. Θέλω να χάσω άλλα πέντε κιλά για να μπορώ να βάλω δύο μετά. Επειδή έβλεπα γρήγορο αποτέλεσμα, έπαιρνα τα πάνω μου. Τώρα αρχίζω και κουράζομαι πια. Θέλω να σπάσω τη δίαιτα, να σπάσω το σπίτι, να φάω χωρίς λόγο!».

myworld.gr