ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Χριστίνα Μουστάκα Τι λέει για τον Αντώνη Κανάκη;



Κάποιοι –άντρες κυρίως– λένε πως το δικό της πεντάλεπτο είναι ό,τι πιο θεαματικό έχει να επιδείξει η τηλεοπτική εβδομάδα. Δεν έχουν κι άδικο, εδώ που τα λέμε. Το πραγματικά ενδιαφέρον, όμως, με τη Χριστίνα...
είναι πως ούτε η φήμη, ούτε η λάμψη, ούτε η τηλεοπτική καριέρα την πολυνοιάζουν. Τhe girl just wanna have fun.


Θα ήθελες να έχεις μεγαλύτερο ρόλο σε αυτή την παρέα; Διάβασα πρόσφατα ότι ζήτησες περισσότερο χρόνο συμμετοχής.

Καμία σχέση. Ποτέ δεν έχω απαιτήσει κάτι περισσότερο από αυτό που κάνω. Από τη στιγμή που ξεκίνησε έτσι η συμφωνία μου στο Ράδιο Αρβύλα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να αλλάξει.


Δεν πιστεύεις πως ήρθε η στιγμή για να κάνεις το επόμενο τηλεοπτικό βήμα;

Όχι. Εξακολουθώ να απολαμβάνω το Ράδιο Αρβύλα. Δεν έχω σκεφτεί καν κάποιο επόμενο βήμα στην τηλεόραση. Δεν ξέρω κι αν θα υπάρξει δηλαδή.



Σου έχουν κάνει ποτέ πρόταση γάμου;

Ναι, στα 23 μου, αλλά την απέρριψα γιατί ούτως ή άλλως ήμουν πολύ μικρή για να σκεφτώ κάτι τέτοιο.


Θες να παντρευτείς;

Ναι, αλλά δεν βιάζομαι.



Έχεις σχέση αυτή την περίοδο;

Έχω, αλλά θα μου επιτρέψεις να μη μιλήσω γι’ αυτή.


Καμία αντίρρηση. Πάντως με τον Κανάκη, έτσι;

Όχι, δεν είναι με τον Αντώνη Κανάκη. Και καιρός είναι να σταματήσει αυτό το παραμύθι. Μέχρι και στο δρόμο με σταματάνε για να με ρωτήσουν αν τα έχουμε. Έχει τύχει να περιμένω το αεροπλάνο για Αθήνα στο αεροδρόμιο Μακεδονία, να με πλησιάζει ένας τύπος από απέναντι και να μου φωνάζει «Τι κάνεις, Κανάκαινα;».



Περισσότερα στο Down Town που κυκλοφορεί!

yupi.gr