ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Βίκυ Χατζηβασιλείου: Έλυσε την παρεξήγηση



Οι φήμες ήθελαν την αγαπητή μας Βίκυ Χατζηβασιλείου να νοσηλεύεται σε κλινική. Προφανώς όλα αυτά ξεκίνησαν με την ανάρτηση...
που έκανε η ίδια στο twitter της γράφοντας: «Η εβδομάδα δεν ξεκίνησε καθόλου καλά! Και το καλά για μένα αφορά μόνο σε θέματα υγείας. Αργεί να φύγει αυτός ο ανάδρομος; (…) Τρεις μέρες τα είδαμε όλα. Αλλά ακόμη και μέσα στην κλινική, μπορείς να βρεις στιγμές με ενδιαφέρον κ ευχαρίστηση. Είναι θέμα...οπτικής»).
Η όμορφη παρουσιάστρια, μέσα από το twitter έγραψε πάλι βάζοντας τέλος στις φήμες για πιθανό πρόβλημα υγεία της: «Μα τι λένε! 1. Δε νοσηλεύτηκα ποτέ! 2. Είμαι μια χαρά! 3. Ο πατέρας μου τα άκουσε και ήθελε να με βρει στην κλινική ενώ εγώ ήμουν στο βόλεϊ».
Σε επικοινωνία που είχε η εκπομπή Super Star, η Βίκυ Χατζηβασιλείου απάντησε: «Πήγα στο νοσοκομείο, αλλά όχι για μένα. Είχαμε κάτι στην οικογένεια, αλλά δεν ήμουν εγώ».


myworld.gr