ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Γιώργος Λιάγκας «Είναι όλοι "άντρες" στο Dancing;»



Τη δήλωση του Γρηγόρη Βαλλιανάτου πως θα πήγαινε στο Dancing αν του είχαν έναν άντρα παρτενέρ, σχολίασε ο παρουσιαστής της εκπομπής «Πρωινό mou», Γιώργος Λιάγκας...

« Δεν σημαίνει ότι ένας άντρας γκέι πρέπει να χορεύει μόνο με άντρες!» λέει ο Γιώργος Λιάγκας. «Στο Dancing ξέρουμε ότι είναι όλοι άντρες; Δεν έχω κάτι στο μυαλό μου, αλλά δεν το ξέρουμε. Οι ψυχολόγοι λένε πως το 12 με 13% είναι ομοφυλόφιλοι. Άρα ένας στους δέκα χοντρικά είναι ομοφυλόφιλος. Από τα 13 ζευγάρια, αν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα, το ένα με δυο θα είναι ομοφυλόφιλα.(...) Αισθητικά δεν μου αρέσει να δω έναν άντρα να σηκώνει έναν άλλο άντρα στον αέρα. Δεν μου πάει εμένα. Δεν σημαίνει πως το απορρίπτω».

yupi.gr