ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Κάτια Ζυγούλη: «δεν είμαι αρνητική στο μπότοξ»





«Η ομορφιά είναι δώρο και εφιάλτης μαζί», είπε η Κάτια Ζυγούλη που δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να ξαπλώσει κάποια στιγμή στο κρεβάτι του πλαστικού χειρούργου και να «χτυπήσει» ένα μποτοξάκι! Παράλληλα, η σύντροφος του Σάκη Ρουβά διέψευσε τις φήμες που την θέλουν έγκυο.




Σε εκδήλωση γνωστού περιοδικού η Κάτια ρωτήθηκε για τις πλαστικές επεμβάσεις και αν θα έκανε μπότοξ. «Δεν είμαι αρνητική. Αλλά δεν έχω κάνει ακόμα, οπότε κάτι με κρατάει», απάντησε.



Παράλληλα, προσπάθησε να δώσει τον ορισμό της ομορφιάς: «ήταν για πάρα πολλά χρόνια το επάγγελμά μου, είναι θείο δώρο, αλλά και εφιάλτης... Τελικά, έμαθα πως ομορφιά είναι η θετική ενέργεια και το μεγάλο ειλικρινές χαμόγελο».



«Πρέπει να έχω 4 - 5 παιδιά μέχρι τώρα», είπε χαριτολογώντας και διέψευσε τις φήμες που την θέλουν να περιμένει το δεύτερο παιδί του Σάκη Ρουβά, ενώ δήλωσε αναρμόδια όταν την ρώτησαν για την φημολογούμενη κόντρα του συντρόφου της με την Άννα Βίσση.