ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Μαρία Κορινθίου «Έχω χάσει δουλειές εξαιτίας των παραπάνω κιλών μου»


Η Μαρία Κορινθίου ήταν καλεσμένη σήμερα στην «Πρωινή Μελέτη» και μίλησε για το νέο της επαγγελματικό βήμα ως σχεδιάστρια παπουτσιών, αλλά και για όλα όσα συμβαίνουν στην ελληνική τηλεόραση το τελευταίο χρονικό διάστημα.
«Ήταν να συμμετάσχω στο “Dancing With the Stars”, αλλά επειδή ο Γιάννης (Αϊβάζης) θα είναι στο “Wipe Out”, δεν θέλω να είμαι απέναντί του. Το βλέπω το “Dancing”, μ’ αρέσει και ξεχωρίζω την Ελεονώρα και τον Γιώργο Χρανιώτη» δήλωσε η Μαρία. Η Ελεονώρα Μελέτη ζήτησε τη γνώμη της ηθοποιού για όλα αυτά που έχουν ακουστεί για τα παραπανίσια κιλά σε κάποιες από τις διαγωνιζόμενες του σόου. «Εγώ τα έχω καλά με τον εαυτό μου, είμαι αυτή που είμαι! Έχω χάσει δουλειές στο ξεκίνημά μου εξαιτίας των παραπάνω κιλών μου. Μια γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη, εμφανίσιμη και σέξι και με λίγα περισσότερα κιλά», ήταν η απάντηση της Μαρίας Κορινθίου.

Όταν τη ρώτησαν αν βλέπει τις «Real Housewives Of Athens» και αν θα δήλωνε κι εκείνη συμμετοχή σε ένα τέτοιο πρόγραμμα, η Μαρία απάντησε αρνητικά γιατί δεν είναι κάτι που την αντιπροσωπεύει ως άνθρωπο: «Δεν το κατακρίνω, αλλά δεν θα πήγαινα».

Προς το τέλος της συνέντευξης, η Μαρία αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για το νέο της ξεκίνημα ως σχεδιάστρια: «Θα παρουσιάσω τη δική μου σειρά παπουτσιών και θα είναι σύμφωνα με το δικό μου γούστο, με παπούτσια δηλαδή που θα φορούσα εγώ η ίδια. Θα έχει μεγάλη ποικιλία και θα περιλαμβάνει και νυφική σειρά. Έχω να σας πω ότι θα κυκλοφορήσει από το Σεπτέμβριο και μετά, και το πρόσωπο της καμπάνιας θα είμαι εγώ!».
yupi.gr