ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Πετρετζίκης: «Δεν περίμενα ότι το Master Chef θα είχε τόση επιτυχία»



Ξεκίνησε με μία απλή αίτηση συμμετοχής στο παιχνίδι μαγειρικής του Mega, Master Chef, και σήμερα (πέντε μήνες μετά την ανάδειξη του σε νικητή του σόου) όλα στη ζωή του έχουν αλλάξει καθώς αποτελεί ένα ιδιαίτερα αναγνωρίσιμο πρόσωπο.

Για τον ίδιο τον Άκη Πετρετζίκη, όμως, η καθημερινότητα παραμένει ίδια και απλή, όπως και πριν μπει στο παιχνίδι: «Μπορεί η ζωή μου να έχει αλλάξει αλλά ο ίδιος δεν έχω αλλάξει πολύ. Ό,τι έκανα πριν κάνω και τώρα, απλά στο παρελθόν δούλευα περισσότερο. Σήμερα έχω περισσότερο χρόνο για μένα» τονίζει ο 27χρονος Master Chef που εξομολογείται, όμως, πως αρχικά δεν ήξερε πώς να χειριστεί αυτή τη δημοσιότητα:

«Στην αρχή ένιωθα αμήχανα. Τώρα το αντιμετωπίζω μια χαρά, ο κόσμος με χαιρετάει με μεγάλη συμπάθεια. Δεν περίμενα να έχει τόσο μεγάλη επιτυχία το σόου ή ότι θα μου έδινε τόσο μεγάλη αναγνωσιμότητα. Έπαθα σοκ όταν το συνειδητοποίησα». Αυτό σημαίνει ότι το μετάνιωσε μήπως: «Ούτε μια στιγμή δεν το μετάνιωσα. Θα τo ξαναέκανα 100 φορές!» δηλώνει κοφτά και κατηγορηματικά.

«Ξεκίνησα να μαγειρεύω όταν έφαγα κολοκυθοκεφτέδες από τη θεία μου»

Ότι είναι Master Chef ο Άκης Πετρετζίκης το γνωρίζουμε όλοι. Ότι ξεκίνησε, όμως, να μαγειρεύει «εξαιτίας» των πεντανόστιμων κολοκυθοκεφτέδων της θεία του που δοκίμασε στα 13, πόσοι το γνωρίζουν;
«Πρέπει να ήμουν 12 στα 13 όταν μία μέρα μας έκανε το τραπέζι η θεία μου. Από όλα τα φαγητά με εντυπωσίασαν οι κολοκυθοκεφτέδες της. Την επόμενη της ζήτησα τη συνταγή. Κάπως έτσι ξεκίνησα να μαγειρεύω. Μη νομίζετε ότι ήταν εύκολο, μου πήρε 5 ώρες!» δηλώνει και ξεσπά στα γέλια ο νεαρός σεφ.

Μέτριος μαθητής ο ίδιος, είχε αποφασίσει ότι θα ασχοληθεί με τη μαγειρική. Οι γονείς του ήταν κάθετα αντίθετοι. Σήμερα, όμως, χαίρονται που ο γιος τους δεν τους άκουσε: «Ήταν αντίθετοι αλλά δεν τους άφησα πολλά περιθώρια επιλογής.Νομίζω όταν με είδαν στο Master Chef συνειδητοποίησαν πόσο αγαπώ τη μαγειρική. Πλέον με τη μητέρα μου μιλάμε στο τηλέφωνο και αστειευόμαστε γι’ αυτό με την ίδια να μου λέει “αυτό που έφτιαξες τις προάλλες στην τηλεόραση, δε μας το έχεις ετοιμάσει ποτέ!».

«Περιμένω πως και πώς να παντρευτώ»
Νέος, ωραίος και διάσημος, τι θα μπορούσε να θέλει  για την προσωπική του ζωή; Οι περισσότεροι θα διάλεγαν πολλούς και έντονους έρωτες. Ο Άκης Πετρετζίκης, όμως, είναι πολύ υπέρ του γάμου. Τόσο πολύ, που δεν βλέπει την ώρα να παντρευτεί και ν’ αποκτήσει οικογένεια!

«Ξέρω ότι είναι της μόδας να είσαι “κατά του γάμου” αλλά για μένα δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία στον κόσμο. Περιμένω πως και πώς να παντρευτώ και να κάνω παιδιά. Αν βρω το “πακέτο”, είμαι έτοιμος» εξομολογείται ο νεαρός σεφ τονίζοντας ωστόσο ότι παρά τα όσα ακούγονται για αυτόν, ο ίδιος δεν αισθάνεται σέξι και ωραίος!

Όσο για το τι γνώμη έχει για το ρητό «ο έρωτας περνά από το στομάχι» ένας Master Chef; «Μπορεί να συμβάλλει ένα καλομαγειρεμένο και νόστιμο φαγητό αλλά σίγουρα δεν είναι το παν» υπογραμμίζει ο Άκης Πετρετζίκης.

Πηγή: InStyle