ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Σταματίνα Τσιμτσιλή: «Αυτό που ζω τους τελευταίους μήνες μου στέρησε την ανεμελιά του γάμου»


Οι συγκυρίες με τα επαγγελματικά και η κρίση της έχουν στερήσει λίγη από τη χαρά του γάμου. Ο λόγος για την Σταματίνα Τσιμτσιλή η οποία μιλώντας σε συνέντευξη της αποκαλύπτει ποσό...
την έχει επηρεάσει ψυχολογικά όλο αυτό που συμβαίνει με το κανάλι της. «Μου έχει στοιχίσει αυτό που ζήσαμε τους τελευταίους μήνες, ήταν τόσο σκληρό, δύσκολο που δεν ήταν εύκολο να το αντιμετωπίσουμε. Απομονώθηκα, μελαγχόλησα και στεναχωρήθηκα. Αυτό το πράγμα βέβαια μου στέρησε λίγη από τη χαρά και την ανεμελιά που θα έπρεπε να χω αυτό τον καιρό λίγο πριν από το γάμο μου. Πέρασα πολύ δύσκολα στάδια ψυχολογίας, πλέον είπα ότι δεν αξίζει να βυθίζεσαι στην απαισιοδοξία και τη μελαγχολία. Πρέπει να το παλεύεις». Δίπλα της όμως είχε το στήριγμα της, τον Θέμη Σόφο. «Μου συμπαραστάθηκε και μου συμπαραστέκεται πάρα πολύ. Σε όλες τις μορφές… Συναισθηματική, ουσιαστική, συντροφική, υλική… Στάθηκε δίπλα μου».



gossip-tv
Πηγή: tv έθνος