ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Ελένη Τσαλιγοπούλου: «Πέρασα μια εποχή που ζούσα σαν καλόγρια»


Η Ελένη Τσαλιγοπούλου είναι άνθρωπος των αλλαγών και αυτό φροντίζει να μας το δείχνει τόσο από τις επαγγελματικές της επιλογές όσο και από τις προσωπικές της. Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως... στα 40 της βρήκε τον εαυτό της.

Όπως δημοσιεύει το περιοδικό Εγώ: «Ζούμε στον αιώνα της εικόνας και δεν μπορούμε να αποφύγουμε κάποια πράγματα. Τα πρώτα χρόνια της καριέρας μου, χάθηκα μέσα στην μουσική και παράλληλα έχασα πολλά κομμάτια μου. Τελικά τα βρήκα στα 40 μου», δήλωσε η τραγουδίστρια και συνέχισε «Πέρασα από μια εποχή που ζούσα σαν καλόγρια, με πολλά κόμπλεξ. Μεγαλώνοντας είδα ότι είμαι μια ωραία γυναίκα και ότι είναι ωραίο να σε θαυμάζουν».