ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Στο «Dancing 3» η Δέσποινα Μοιραράκη;


Το «Dancing with the stars 3» πλησιάζει και μεταξύ των ονομάτων που έχουν δεχθεί πρόταση να δοκιμάσουν τις χορευτικές τους ικανότητες είναι και αυτό της Δέσποινας Μοιραράκη.

Μάλιστα η ίδια μιλώντας...
στην κάμερα του Star επιβεβαίωσε την είδηση περιγράφοντας την αντίδρασή της. «Είπα “Δεν το πιστεύω! Εγώ στο Dancing with the stars;”».

Όσο για το αν είπε το «ναι», απάντησε: «Δεν πιστεύω ότι σαν άτομο έχω την ικανότητα να χορεύω... επειδή μου έγινε πρόταση, δε σημαίνει ότι θα αλλάξει και η ζωή μου. Μπορεί κάποια άτομα να το βρίσκουν σαν μια ευκαιρία να βρεθούν στην επικαιρότητα και τη δημοσιότητα. Εγώ αυτό το έχω. Γίνονται κάποιες συζητήσεις, υπάρχουν ζυμώσεις, αλλά θα δούμε τι θα γίνει».