ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

K. Διδασκάλου: Δεν πληρώνω το χαράτσι


Η Κατερίνα Διδασκάλου αποκάλυψε ... στην εφημερίδα ‘Πρώτο Θέμα’ πως είναι θυμωμένη με την σημερινή οικονομική κατάσταση της χώρας και αποκαλύπτει πως αρνείται να πληρώσει το χαράτσι. «Είμαι θυμωμένη με τον αφανισμό της μεσαίας τάξης. Είναι απαράδεκτο να τη συνθλίβουν, εξαθλιώνοντας την. Αρνούμαι να πληρώσω το χαράτσι. Πληρώνω κανονικά τη ΔΕΗ, αλλά όχι το χαράτσι και το λέω ευθαρσώς» και συνεχίζει «Είμαι μια τρίτεκνη μητέρα, δεν έχω πάρει ποτέ μου σχετικό επίδομα και από δεοντολογία δεν πήρα επίσης ποτέ επίδομα ανεργίας. Όσα τους έχω χαρίσει ας τα κρατήσουν. Δεν τους δίνω όμως τίποτα παραπάνω. Οι πολιτικοί έχουν χάσει κάθε έννοια μέτρου και αξιοπρέπειας»


 entertv.gr