ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Η Εύη Βατίδου ντύνεται νυφούλα



Μετά την έκδοση του διαζυγίου της από τον Αλέξη Κούγια, η Εύη Βατίδου γυρίζει σελίδα στη ζωή της. Η ίδια …
φωτογραφήθηκε ντυμένη νύφη και αποκάλυψε πως της αρέσει πολύ

να είναι μέσα σε ένα γάμο. Στο περιοδικό ΟΚ, η Εύη μιλά για τον σύντροφό της και το ενδεχόμενο του γάμου.
«Το γεγονός ότι χώρισα δεν σημαίνει ότι δεν μου αρέσει ο γάμος. Λόγω την ηλικίας μου και επειδή παντρεύτηκα και χώρισα μικρή, πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξαναπαντρευτώ. Πάντα μου άρεσε η οικογένεια».

Θα άλλαζε όμως κάτι σήμερα σε αυτήν την απόφαση και τα γεγονότα του χωρισμού της; «Σίγουρα όχι, γιατί όσο προχωράς στη ζωή σου αποκτάς εμπειρίες μέσα από τις οποίες μαθαίνεις… Δεν μετανιώνω για τη ζωή που έχω ζήσει, αλλά με την ωριμότητα που έχω σήμερα θα άλλαζα πολλά στον τρόπο σκέψης μου», είπε χαρακτηριστικά προσθέτοντας πως σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να ξεχάσει την ημέρα του γάμου της.



troktiko.eu