ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Μαριγώ Λαιμού-Πατίτσα: "Εγώ και η Μαριέττα δεν έχουμε κάτι να ζηλέψουμε η μία από την άλλη"

Για τη νύφη της, Μαριέττα Χρουσαλά και τις σχέσεις που έχουν μεταξύ τους μίλησε σε συνέντευξη που παραχώρησε σε καθημερινή εφημερίδα η Μαριγώ Λαιμού-Πατίτσα. -Είστε δεμένες πολύ πάντως, γιατί συνήθως η νύφη με την πεθερά τσακώνονται…

"Εχουμε πολύ καλή σχέση. Αλλωστε, δεν είμαστε κάθε μέρα μαζί και δεν υπάρχει τριβή. Η Μαριέττα είναι πολύ ευγενική. Είχαμε πάει και στη Νέα Υόρκη και περάσαμε μάλιστα πολύ ωραία. Ηταν και ο άλλος μου γιος εκεί. Είναι κακώς παρεξηγημένη η σχέση νύφης - πεθεράς. Πολλές φορές υπάρχει ζήλια και γίνεται ρήξη, όπως λένε, εμείς όμως δεν έχουμε τέτοια πράγματα. Δεν έχουμε κάτι να ζηλέψουμε η μία από την άλλη. Πάντα το παιδί μου θα είναι παιδί μου και σε εκείνη θα είναι ο άνδρας της. Αν μπορούν οι δύο γυναίκες να το ξεχωρίσουν, αυτό είναι πάρα πολύ ωραίο. Θα είναι πάντα για εκείνη ο άνδρας της και για μένα πάντα το παιδί μου."
gossip-tv.gr