ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Σαμαράς: Πώς περνάει στις πρόβες του «Dancing with the Stars»;


Ο επιτυχημένος κομμωτής θα συμμετάσχει στο ριάλτι χορού του ΑΝΤ1 και εξομολογείται πως περνάει στις πρόβες.

«Μιλούσαμε με την Ευγενία Μανωλίδου, την οποία αγαπώ πολύ, αφού είναι μια από τις μεγάλες μου συμπάθειες, και μου έλεγε: “Τρύφωνα, είναι αρκετά κουραστικό, έχει πολλές πρόβες”. Αλλά εγώ ποτέ δεν πίστευα ότι θα ήταν τόσο εξαντλητικό. Τώρα που ξεκίνησα, δεν είναι αυτό που φανταζόμουν, κάτι τύπου πιρουέτες. Αυτές τις μέρες κάνουμε πρόβες το τανγκό που θα χορέψουμε την Κυριακή. Είναι πολύ δύσκολο, αλλά ευτυχώς έχω μαζί μου μια πολύ καλή χορεύτρια, την Κλόντια-Άννα Στόγια, που με βοηθάει τρομερά και έχει υπομονή μαζί μου», εξομολογήθηκε στο People ο Τρύφωνας.
newsbomb.gr