ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ! ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΕΤΕ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ kouskous4@hotmail.gr

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Σωτήρης Τσαγδής: "Εχω μείνει νηστικός πολλά βράδια"


Ο γνωστός στιλίστας Σωτήρης Τσαγδής και αγαπημένος των επωνύμων μιλάει σε καθημερινή εφημερίδα για τις δύσκολες στιγμές που πέρασε. -Πέρασες δύσκολες στιγμές;
Πάρα πολλές.
Εχω μείνει νηστικός πολλά βράδια. Πολλοί δεν με πλήρωναν, δεν με ήξεραν. Μέχρι να μάθουν τη δουλειά μου έφτυσα αίμα. Πίστευαν ότι μου κάνουν χάρη που τους έντυνα. Επίσης, αντιμεττώπισα μεγάλο πόλεμο από τους συναδέλφους μου. Ελεγαν «ποιος είναι αυτός ο πιτσιρικάς που ήρθε ξαφνικά και μας παίρνει τη δουλειά μας». Η χειρότερη στιγμή της ζωής μου ήταν πριν από δώδεκα χρόνια, όταν δούλεψα ως στιλίστας στο σίριαλ «Μυστικές διαδρομές». Είχαμε πάει η ομάδα για φαγητό στο Γκάζι τελειώνοντας από φωτογράφηση. Πήγα στο αυτοκίνητό μου και ήταν άνω κάτω. Μου είχαν πάρει όλα τα ρούχα που ήταν πακεταρισμένα σε σακούλες. Επρεπε να δώσω 900.000 δραχμές! Τότε είχα πάθει το πρώτο σοκ.
-Εχεις περάσει κατάθλιψη σε αυτή τη δουλειά;
Πέρασα πολύ μεγάλη κατάθλιψη επειδή μου συνέβησαν πολλά πράγματα, γιατί μου έκλεβαν ρούχα... Οικονομικά δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω. Είχα κλειστεί στον εαυτό μου και έβγαινα μόνο για δουλειά. Αυτό κράτησε σχεδόν δύο χρόνια. Το ξεπέρασα με τη βοήθεια πολύ καλών φίλων. Αυτή που μου στάθηκε πολύ ήταν η αδελφή του Νίνο, η Μαρία Ξυπολιτά. Σιγά σιγά ξαναπήρα τα πάνω μου, δόξα τω Θεό. Δεν έχω κάνει παλάτια, ζω όμως αξιοπρεπώς και δεν χρωστάω σε κανέναν. Μου έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη τα μαγαζιά.
gossip-tv.gr